E-novice

Vračilo blaga

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov splet@seltron.si, da odstopa od pogodbe,

ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v

zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 5 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če kupec morda artikel že začne uporabljati,

odstop od pogodbe žal več ni možen.


Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem

vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Blagu mora biti priložena tudi vsa pripadajoča dokumentacija in račun.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

 

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine) 

Če si ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da paket prinesete na pošto takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 2 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec 

Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

 

 

Pomembno 

- Ko vračaš artikel prodajalcu (Seltron d.o.o.), moraš priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisneš v Moj profil -> Moja naročila s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo.

  Priloži tudi kopijo računa.

- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Seltron d.o.o., Tržaška cesta 85 A, 2000 Maribor.

- Priporočamo, da uporabiš dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripraviš za transport (pri tem lahko uporabiš Seltron) embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

- Če uveljavljaš garancijo, boš popravljeno blago prejel najhitreje, če garancijo uveljavljaš neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.


Če se ti porajajo dodatna vprašanja, te vabimo, da nam pišeš na splet@seltron.si,