E-novice

Pogosta vprašanja

Zakaj bi se registriral?

Po internetnih straneh lahko brskate povsem brez obveznosti, zato registracija ni nujna. Če pa želite dostopati do določenih dodatnih vsebin

in si olajšati postopek nakupa z avtomatskim vnosom vaših podatkov, vam svetujemo, da se pred uporabo spletne strani prijavite oziroma registrirate.  

 

Kot registriran uporabnik boste imeli možnost:

  • enostavnejšega postopka nakupa,
  • dodajanja komentarjev k izdelkom,
  • spremljanja svojih preteklih nakupov,
  • kreiranja liste svojih priljubljenih izdelkov,
  • naročanja na e-novice.

V spletno trgovino se lahko registrirate ali prijavite tako, da kliknete na ikono Prijava.

Registracija oziroma prijava je možna tudi ob kreiranju vašega naročila.


Kako pridem do ponudbe (predračuna)?

Do veljavnega predračuna najlažje pridete tako, da oddate spletno naročilo. Pri možnostih plačila izberite opcijo Plačilo po predračunu.

Ko boste naročilo oddali, vam bomo preko elektronske pošte posredovali predračun. Vsebino vaših naročil si lahko kot prijavljen uporabnik ogledate na Moj račun - > Moji nakupi.


Kako vem, če je artikel na zalogi?

Artikel je na zalogi v našem skladišču, če zgoraj desno od artikla, v stolpcu kjer se nahaja ikona "Med priljubljene" ob  tekstu  "Dobava" gori zelena lučka in piše "zaloga".

Podatki na naši spletni strani so online s podatki v našem nakupnem centru, zato lahko pride zaradi zamika prenosa podatkov tudi do morebitnih neskladij.

Gre za primer, ko je na zalogi samo en izdelek in je le ta v času spletnega nakupa prodan v trgovini.


Kdaj je dostava brezplačna?

V primeru, da izberete izdelek, ki je dražji od 200,00 €, boste našli v stolpcu kjer se nahaja ikona Priljubljene, ikono -> zelen tovornjak in tekst brezplačna dostava.

Ob izboru izdelkov manjše vrednosti in presegu 200,00 € skupne vrednosti nakupa, se vam bo izpisalo opozorilo, da je dostava brezplačna ob pregledu naročila.


Kakšen je strošek dostave?

Dostava blaga je v večini primerov brezplačana, razen v primeru, če nakup ne presega minimalnega zneska. 

  • brezplačna dostava pri nakupu nad 200,00 €,  
  • 4,00 € za vsa naročila pri nakupu do 200,00 € , 
  • zgoraj navedene postavke ne veljajo za pelete, ki jih ne dostavljamo.

Kdaj bom prejel naročeno blago?

V podjetju Seltron stremimo k najhitrejši možni dobavi naročenega blaga. Izdelke na zalogi vam bomo razen med vikendi in prazniki odpremili v 24 urah.

V primeru, da ste naročili blago, ki ga ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas bomo o možnem dobavnem roku obvestili preko telefona ali elektronske pošte. 

En dan pred dobavo vam bomo poslali  elektronsko pošto in SMS sporočilo 'Blago odpremljeno',  da se lahko ustrezno pripravite na prevzem.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

 

Izdelke kupljene v spletni trgovini, lahko tudi osebno prevzamete v CENTRU varčnega ogrevanja na Tržaški cesti 85 A v Mariboru.

Dvig blaga je možen od ponedeljka do petka, med 7:00 in 17:00 uro in v soboto med 7:00 in 13:00 uro.

Blago, ki ga želite osebno prevzeti v CENTRU varčnega ogrevanja, mora biti vnaprej plačano po predračunu.

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji naročila.


Kaj če me v času dostave ne bo doma? 

Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo poštar v nabiralniku pustil obvestilo o prispelem paketu. Pošiljka vas bo čakala na vam najbližji enoti Pošte Slovenije.


Na kaj je potrebno biti pozoren ob prevzemu pošiljke?

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da paket prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 2 dni od prevzema paketa. Poštne uslužbence opozorite, da je treba izpolniti obrazec. 

Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.


Kaj je pomembno ob vračilu ali zamenjavi izdelka?

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov splet@seltron.si), da odstopa od pogodbe,

ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Strošek, ki bremeni potrošnika v

zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 5 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži. Če kupec morda artikel že začne uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.


Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Blagu mora biti priložena tudi vsa pripadajoča dokumentacija in račun.

Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je postopek vračila zaključen, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Ko vračate artikel prodajalcu (Seltron d.o.o.), morate priložiti obrazec za vračilo blaga, ki ga lahko natisnete v Moj račun -> Moja naročila, s klikom na 'Podrobno' za želeno naročilo.

K blagu je potrebno priloži tudi kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Seltron d.o.o., Tržaška cesta 85 A, 2000 Maribor.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite Seltron embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago najhitreje prejeli, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.


Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nam pišete na splet@seltron.si .